top of page
-
Hvad går jeres koncept ud på og hvad kan I tilbyde?Vi tilbyder hjælp indenfor oprydning, organisering og optimering i private hjem. Vores koncept er inddelt i de 3 områder og uddybet på vores site - du kan læse mere her.
-
Står I for at indkøbe og medbringe kasser/bokse/kurve til mit projekt?Ja, hvis vi vurderer at dit projekt kræver bestemte kasser/kurve/bokse for at komme bedst i mål og du selvfølgelig kan godkende indkøbet ud fra dit budget og ønske om design, indkøber og medbringer vi disse.
-
Hvilke slags kasser/bokse/kurve køber I med til mit projekt?Vi prioriterer at anvende produkter, du som kunde nemt har mulighed for at anskaffe flere af, hvis behovet skulle opstå senere hen. Ofte oplever vi, at IKEAs sortiment kan opfylde mange behov og tilmed er i den mere prisvenlige klasse - især fordi at der ofte skal bruges langt flere kasser end man forestiller sig. Vi har stor indsigt i markedet indenfor opbevaringsløsninger, design og brands. Vi vil hele tiden holde os opdateret og kan sagtens komme med andre forslag, hvis du ikke ønsker, at vi bruger IKEAs løsninger hjemme hos dig. Under inspiration på vores hjemmeside samt på sociale medier vil vi løbende vise vores favoritprodukter til opbevaring, som vil være produkter fra mange forskellige brands.
-
Tager I på besøg i hele landet?Som udgangspunkt besøger vi hjem i hele landet, men det afhænger af projektets omfang. Bor du mere end 60 kilometer væk fra København, kan det kræve længere tid at koordinere et besøg. Grundet tidsbegrænsninger i vores bookingsystem bedes du kontakte os, så vi sammen kan aftale et tidspunkt, såfremt du bor mere end de 60 kilometre væk fra København.
-
Hvornår kan I komme på besøg?Som udgangspunkt kommer vi i hverdagene mellem kl. 8-17, men passer det ikke for dig, er vi åbne for aftenaftaler eller weekendaftaler. Det kræver dog, at du kontakter os for booking, da disse tider ikke kan bookes i vores online bookingsystem.
-
Skal jeg forberede noget inden jeres besøg?Som udgangspunkt skal du ikke forberede noget, men ved organisering kan det være en fordel for dig at have gennemgået dine ejendele, da vi jo tager udgangspunkt i dem ved sortering og kategorisering - men det er helt op til dig.
-
Hvem besøger mig i mit hjem?Det gør vi - Cherish Home. Som udgangspunkt kommer vi altid to konsulenter. Du kan læse mere om os her https://www.cherishhome.dk/om-os.
-
Skal jeg være hjemme, når I kommer på besøg?Det afhænger af hvilken ydelse, du gerne vil have. Oprydning: Vi skal gennemgå dine ejendele og tage stilling til, hvad du skal gemme og hvad du skal skille dig af med. For de fleste er det nødvendigt at være hjemme for at træffe disse beslutninger. Optimering: Vi skal sammen med dig finde frem til hvordan dine behov kan løses. Her vil det altid være en nødvendighed at du er hjemme og kan deltage i processen. Organisering: Når det kommer til organisering, går vi ud fra, at du allerede har vurderet dine ejendele og kun har de ting tilbage, der skal opbevares og organiseres. Dermed kan vi organisere uden din tilstedeværelse. Når organiseringen er fuldført og inden at vi forlader dit hjem, tager vi sammen en kort gennemgang af forandringerne.
-
Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?Du kan ringe til os, skrive til os på mail eller booke os direkte i vores online bookingsystem. Book her (LINK). Telefon: 24454901 Mail: cherishhomedk@gmail.com
-
Hvordan booker jeg jer til et besøg hjemme hos mig?Du kan booke os direkte i vores bookingsystem her (LINK), ringe til os eller skrive en mail til os. Telefon: 24454901 Mail: cherishhomedk@gmail.com
-
Hvad koster jeres services/ydelser?Du kan finde vores priser her (LINK).
-
Hvordan har I fastsat jeres pris?Vi har fastsat vores pris efter markedet med udgangspunkt i vores konkurrenters priser og andre lignende servicefag. Prisen er derudover fastsat efter en timepris og ud fra hvad vi har estimeret at et projekt vil tage. Selve materialer til opbevaringsløsningerne er vejledende priser ud fra det pågældende brand.
-
Har I nogengange tilbud på jeres services/ydelser?I sjældne tilfælde vil du opleve, at vi fører kampagner og/eller konkurrencer, men som udgangspunkt har vi en fast pris, som vi har forsøgt at sætte så lavt som muligt selvfølgelig med det udgangspunkt at det skal være rentabelt for os. Hvis vi fører kampagner/konkurrencer vil det som oftest blive slået op på de sociale medier. Følg os her (LINK).
-
Hvordan foregår betalingen?XXXXXX Se vores handels- og betalingsbetingelser her (LINK)
-
Hvornår skal jeg betale?XXXX Se vores handels- og betalingsbetingelser her (LINK)
-
Hvad gør jeg, hvis jeg er utilfreds med ydelsen/designet/produkterne?XXXXX Se vores handels- og betalingsbetingelser her (LINK)
FAQ
bottom of page